ΌΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
Για να προκύψει μια κράτηση, ο ενδιαφερόμενος οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους παρακάτω όρους και τις προϋποθέσεις της εταιριας μας(Transfer4u Υπηρεσιες Ταξι,Τζιγκουνακης Μαρκος,Πελοποννησου 211 Κορυδαλλος,Τ.Κ 18122 Πειραιας Τηλ.2105450714)τους οποίους και αποδέχεται συμπληρώνοντας το αντίστοιχο πεδίο πρίν την ολοκλήρωση της κράτησης.
Το γραφείο έχει το δικαίωμα να αλλάξει κάτι από τους παρακάτω όρους χωρίς προειδοποίηση. Οι πελάτες μπορεί να ενημερώνονται για τυχόν αλλαγές μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Παροχή Υπηρεσιών Προμίσθωσης
Η εταιριας μας παρέχει υπηρεσίες με την διαδικασία της προμίσθωσης. Για να μπορέσετε να βάλετε σε λειτουργία το σύστημα προμίσθωσης υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών ή ασυνόδευτων θα πρέπει να μας αποστείλετε αίτημα με το είδος μεταφοράς που επιθυμείτε. Το αίτημα θα αναλυθεί, θα αξιολογηθεί και θα λάβετε απάντηση με πληροφορίες που αφορούν στο αίτημά σας. Για να ολοκληρωθεί η προμίσθωση θα πρέπει να επιβεβαιώσετε όλα όσα αναφέρονται στην μεταξύ μας επικοινωνία. Με την επιβεβαίωση θεωρείται έγκυρη η προμίσθωση και αποδέχεστε τους όρους χρήσης , κόστος, τρόπο πληρωμής, έγκυρα στοιχεία επιβίβασης κ.τ.λ. Επίσης, δεν μπορεί να θεωρηθεί επίσημη η προμίσθωση αν η εταιριας μας δεν έχει επιβεβαιώσει την κράτηση.
Σημείο και Ώρα Επιβίβασης και Αποβίβασης
Τα σημεία επιβίβασης και αποβίβασης γνωστοποιούνται στην εταιριας μας από εσάς κατά την διαδικασία της προμίσθωσης και θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί στην συμπλήρωση των στοιχείων. Για την ομαλή διεξαγωγή των δρομολογίων βεβαιωθείτε πως ή ώρα παραλαβής, σας επιτρέπει με άνεση να μεταφερθείτε από το σημείο επιβίβασης προς το σημείο αποβίβασης χωρίς δυσάρεστες συνέπειες π.χ. να χάσετε το αεροπλάνο ή το καράβι. Αν έχετε απορίες με το σημείο και την ώρα επιβίβασης συμβουλευτείτε την εταιριας μας και τηρείτε πιστά τις συμβουλές της. Σε οποιαδήποτε περίπτωση αλλαγής στοιχείων π.χ. αλλαγή πτήσης και ώρα άφιξης, θα πρέπει να μάς γνωστοποιήσετε άμεσα την αλλαγή στα στοιχεία επικοινωνία που σας έχουμε χορηγήσει κατά την επιβεβαίωση της κράτησης για την αποφυγή λάθους ή έξτρα χρέωσης.
Χρόνος αναμονής Επιβίβασης
Όσον αφορά στα αεροδρόμια, τα λιμάνια και τους σταθμούς, υπάρχει ένας μέγιστος χρόνος αναμονής συγκεκριμένης ώρας μετά την προγραμματισμένη ώρα επιβίβασής σας. Η εταιριας μας έχει ορίσει μέγιστο χρόνο αναμονής την 1 ώρα. Σε περίπτωση που δεν εμφανιστείτε στο προκαθορισμένο σημείο με την πάροδο της 1 ώρας από την ώρα του ραντεβού, ο αντιπρόσωπος (οδηγός και όχημα) της εταιριας μας έχει το δικαίωμα να αποχωρήσει και να θεωρήσει άκυρη την προμίσθωση. Σε αυτήν την περίπτωση θα ισχύσει ή πολιτική ακύρωσης και η επιβολή προστίμου όπως αναφέρεται στους όρους χρήσης. Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο καθυστερήσετε να εμφανιστείτε π.χ. αν χάσατε την βαλίτσα σας και πρέπει να την δηλώσετε, θα πρέπει να με ενημερώσετε για να παραμείνουμε στο σημείο όσο χρόνο χρειαστεί. Σε αυτήν την περίπτωση θα ισχύσει η τιμολογιακή πολιτική έξτρα χρόνου.
Ατύχημα, Τραυματισμός ή Ασθένεια
Βεβαιωθείτε πριν το ταξίδι σας πως έχετε εξασφαλίσει ασφάλεια ατυχήματος ή ασθένειας από τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα. Για οποιοδήποτε ατύχημα ή τραυματισμό που προκλήθηκε από τρίτους η εταιριας μας Transfer4u δεν φέρει καμία ευθύνη. Το όχημα της εταιριας μας παρέχει ασφάλεια ατυχήματος μόνο όταν έχει προκληθεί από εμάς. Σε περίπτωση ασθένειας λόγω καιρού ή συνθηκών ο επιβάτης φέρει την ευθύνη να προφυλάξει τον εαυτό του. Επίσης, δεν φέρουμε ευθύνη σε περίπτωση ασθένειας λόγω κακής ποιότητας φαγητού, νερού, ποτού ή οτιδήποτε μπορεί να προκληθεί εξαιτίας της επίσκεψή σας σε εστιατόρια και καφετέριες κ.τ.λ.. Εμείς αν ενδιαφέρεστε σάς προτείνουμε σημεία πιθανά κατάλληλα για όλους αλλά δεν φέρουμε την ευθύνη για την επιλογή σας.
Ο πελάτης θα μπορεί να πληρώνει την κράτηση με διάφορους τρόπους όπως: Cash, Paypal, Credit Card,Viva Payments που είναι οι διαθέσιμες υπηρεσίες πληρωμής. Σε περίπτωση πληρωμής μέσω Paypal – Credit Card ή Viva Payments η οποία ακυρωθεί γίνετε κράτησει 5€ για έξοδα τραπέζης.
Στην περίπτωση που η κράτηση επιλέγεται να πληρωθεί με μετρητά, απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο αριθμός τηλεφώνου. Το γραφείο 2 ημέρες πρίν επιβεβαιώνει την κράτηση τηλεφωνικά με τον πελάτη. Για δική μας και δική σας ασφάλεια όλες οι τηλεφωνικές συνδιαλέξεις καταγράφονται. Εάν δεν ανταποκριθεί ο πελάτης στην τηλεφωνική επικοινωνία τότε η κράτηση θεωρείται αυτομάτως άκυρη και δεν γίνεται χρέωση.
Για τις υπόλοιπες επιλογές πληρωμής , ο πελάτης θα μπορεί να ενημερώνεται από τους όρους και τις προϋποθέσεις της εκάστοτε εταιρείας πληρωμής.
Σε περίπτωση που για κάποιο λόγο προκύψει αλλαγή-ακύρωση πάνω στην υπάρχουσα κράτηση, τότε ο πελάτης ενημερώνει με e-mail τουλάχιστον 2 ημέρες πριν την προγραμματισμένη άφιξη. Διαφορετικά χάνει την προκαταβολή ή και το σύνολο των χτημάτων που έχει δώσει.
Αποζημιώσεις
Η-εταιρεία-μας«ΤΖΙΓΚΟΥΝΑΚΗΣ-ΜΑΡΚΟΣ-ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ-ΤΑΞΙ-TRANSFER4U.»Οδός-Πελοποννήσου-211-Κορυδαλλός, ΤΚ 18122, Πειραιάς, Ελλάδα-ΤΗΛ¨6972692120-mail:transfer4u@ymail.com σε καμία περίπτωση δεν αποζημιώνει ποσά που υπερβαίνουν το ποσό που έχει πληρώσει ο πελάτης στην εταιρία. Στην ασυνήθιστη περίπτωση που η εταιρία δεν κατορθώσει να πραγματοποιήσει τη μεταφορά που έχει πληρώσει ο πελάτης, τότε ο πελάτης μπορεί να διεκδικήσει αποζημίωση που δεν θα υπερβαίνει το χρηματικό ποσό που έχει καταβάλει στην εταιρία για την εν λόγω μεταφορά.
Σημείωση: Για όλους τους προορισμούς για τους οποίους παρέχονται υπηρεσίες μεταφοράς από την εταιρία, οι οδηγοί διατηρούν το δικαίωμα άρνησης της μεταφοράς προς τον πελάτη στην περίπτωση που ο πελάτης είναι μεθυσμένος, έχει επιθετική ή προσβλητική προς τον οδηγό συμπεριφορά. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν θα υπάρξει αποζημίωση στον πελάτη. Σε περιπτώσεις πρόκλησης ζημιών από τον πελάτη η transfer4u διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε διώξεις, καθώς και να ζητήσει την αποζημίωση των όποιων ζημιών.
Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα σας για υπαναχώρηση εντός 14 ημερολογιακών ημερών, χωρίς να μας γνωστοποιήσετε το λόγο για τον οποίο προχωρήσατε σε μία τέτοια κίνηση. θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε και εγγράφως στην εταιρεία μας«ΤΖΙΓΚΟΥΝΑΚΗΣ ΜΑΡΚΟΣ-ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ-ΤΑΞΙ-TRANSFER4U.»Οδός-Πελοποννήσου-211-Κορυδαλλός, ΤΚ 18122, Πειραιάς, Ελλάδα-ΤΗΛ¨6972692120-mail:transfer4u@ymail.com με το συνημμένο έντυπο υπόδειγμα ή άλλη σαφή δήλωση (π.χ. ταχυδρομική επιστολή, φαξ ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).Υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβετε έγγραφη έγκριση επιστροφής από την εταιρεία μας.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την υπαναχώρηση είναι να εκτυπωθεί το ειδικό έντυπο υπαναχώρησης που βρίσκεται διαθέσιμο στην σχετική προδιατυπωμένη φόρμα που θα βρείτε αναρτημένη στην πιο πάνω παράγραφο να συμπληρωθεί και να αποσταλεί στην Εταιρεία μαζί με την απόδειξη αγοράς του Προϊόντος.
Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
στις συμβάσεις των οποίων η εκτέλεση έχει ολοκληρωθεί πλήρως και από τα δύο μέρη με ρητή αίτηση του καταναλωτή προτού ασκήσει ο καταναλωτής το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Πληρωμή για υπηρεσία που έχει παρασχεθεί πριν από την υπαναχώρηση
α) Η εκπλήρωση της σύμβασης χρηματοοικονομικών υπηρεσιών από απόσταση αρχίζει μόνο μετά από γραπτή δήλωση του καταναλωτή, με την οποία παρέχεται η σχετική συναίνεσή του.
β) Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης που του αναγνωρίζεται , υποχρεούται να πληρώσει, το συντομότερο δυνατόν, μόνο για τη χρηματοοικονομική υπηρεσία που του έχει όντως παράσχει ο προμηθευτής σύμφωνα με τη σύμβαση εξ αποστάσεως. Το πληρωτέο ποσό δεν μπορεί:
να υπερβαίνει ποσό ανάλογο με την έκταση της υπηρεσίας που ήδη παρασχέθηκε, σε σχέση με το σύνολο των παροχών που προβλέπει η σύμβαση εξ αποστάσεως.
σε καμία περίπτωση να είναι τέτοιο που να μπορεί να εκληφθεί ως ποινή.
γ) Ο προμηθευτής δεν μπορεί να απαιτήσει από τον καταναλωτή να καταβάλει οποιοδήποτε ποσό εκτός εάν μπορεί να αποδείξει ότι ο καταναλωτής είχε δεόντως ενημερωθεί για το πληρωτέο ποσό.Ο προμηθευτής, όμως, δεν μπορεί, σε καμία περίπτωση, να απαιτήσει την πληρωμή αυτή, εάν έχει αρχίσει να εκτελεί τη σύμβαση πριν από την εκπνοή της προθεσμίας υπαναχώρησης, που ορίζεται στην περίπτωση α’ , χωρίς προηγούμενη σχετική γραπτή δήλωση του καταναλωτή.
δ) Ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει στον καταναλωτή, το ταχύτερο δυνατόν και το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών, οποιοδήποτε ποσό έχει λάβει από αυτόν σύμφωνα με την σύμβαση χρηματοοικονομικών υπηρεσιών από απόσταση, με εξαίρεση το ποσό που αναφέρεται στην περίπτωση β’. Η προθεσμία αρχίζει από την ημέρα που ο προμηθευτής λάβει τη δήλωση υπαναχώρησης.
«Εάν εσείς ζητήσατε να ξεκινήσει η παροχή υπηρεσιών στη διάρκεια της προθεσμίας υπαναχώρησης, υποχρεούστε να μας καταβάλετε, σε σύγκριση με την πλήρη κάλυψη της σύμβασης, ποσόν που αναλογεί στα όσα σας παρέσχαμε μέχρι να μας δηλώσετε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση.».
Πληρωμή με κάρτα
Με την επιφύλαξη της παραγράφου 3 του άρθρου 4 της υπ’ αριθμ. Ζ1- 178/13.2.2001 Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 255 Β'), σε περίπτωση που γίνει χρήση κάρτας, κατά την έννοια των διατάξεων της απόφασης αυτής, στο πλαίσιο σύμβασης χρηματοοικονομικών υπηρεσιών από απόσταση, χωρίς την συναίνεση του καταναλωτή ή με δόλιο τρόπο ή από πρόσωπο που δεν ενεργεί ούτε μπορεί να θεωρηθεί ότι ενεργεί ως αντιπρόσωπος του κατόχου της κάρτας, η σύμβαση είναι αυτοδικαίως άκυρη και τα ποσά που έχουν καταβληθεί επιστρέφονται έντοκα στον καταναλωτή.
Προκειμένου το γραφείο να προσφέρει σωστά τις υπηρεσίες του οφείλει να γνωρίζει τον ακριβή αριθμό αποσκευών ή /και άλλων αποσκευών ειδικών διαστάσεων όπως παιδικό καρότσι μεγάλων διαστάσεων ή ειδικός εξοπλισμός –hobby ή αναπηρικό όχημα το οποίο πρέπει να ενημερώσουν με την κράτηση της διαδρομής.
Σε κρατήσεις που ο αριθμός ατόμων είναι μεγάλος τότε αυτομάτως υπάρχει περιορισμός αποσκευών και το γραφείο υπολογίζει μια βαλίτσα κανονικού μεγέθους για κάθε επιβαίνοντα.
Η εταιρια Transfer4u οφείλει να ενημερώσει ότι όλα τα οχήματα του στόλου είναι καινούργια τελευταία μοντέλα, με κλιματισμό, ζώνες ασφαλείας , τηρούν όλους τους κανόνες συντήρησης και πληρούν Ευρωπαϊκών προδιαγραφών.
Οι συνεργάτες μας είναι όλοι Έλληνες επαγγελματίες πιστοποιημένοι οδηγοί με πολυετή πείρα και είναι δεσμευμένοι στο να προσφέρουν υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών.
Κύριο μέλημά μας είναι η Φροντίδα, η Ακρίβεια, η Ασφάλεια και η Άνεση του Πελάτη.
Κάθε φορά που κάποιος κάνει μια κράτηση θα λαμβάνει και ένα χαρτί (συνήθως μέσω mail )που θα επιβεβαιώνεται η κράτηση και θα περιλαμβάνει όλες τις λεπτομέρειες. Αυτό θα είναι απαραίτητο κατα την επιβίβαση του πελάτη στο Ταξί. Κανένας πελάτης δεν θα μπορεί να επιβιβαστεί στο όχημα εάν δεν έχει μαζί του το αποδεικτικό της κράτησής του.
Υπάρχει περίπτωση να γίνει αλλαγή της κράτησης ως προς τον Τύπο ή το μοντέλο του Οχήματος προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες της εταιρείας.
Όλοι οι πελάτες μας είναι πλήρως ασφαλισμένοι κατά την διάρκεια της διαδρομής και είναι δική μας ευθύνη να εξυπηρετήσουμε χωρίς καθυστέρηση τον πελάτη σε περίπτωση που προκύψει κάποιο ατύχημα ή βλάβη) στο αυτοκίνητο κατά την διάρκεια της διαδρομής.
Απαγορεύεται αυστηρά η χρήση και η μεταφορά εντός του οχήματος σε ότι αφορά αλκοόλ, κάπνισμα , χρήση ναρκωτικών ουσιών κ.λ.π.
Ο οδηγός έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την κράτηση σε περίπτωση που αντιληφθεί ότι οι πελάτες είναι υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών ουσιών ή η συμπεριφορά τους πρόκειται να δημιουργήσει προβλήματα ή είναι απειλή για την ασφάλεια του οδηγού ή προς τους άλλους επιβαίνοντες.
Στην περίπτωση που υπάρχει καθυστέρηση μιας πτήσης η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να περιμένει.
Απαραίτητα στοιχεία σε μία κράτηση προκειμένου να θεωρηθεί πλήρης είναι η αναφορά των παρακάτω στοιχείων: Όνομα, Επώνυμο πελάτη, Αριθμός Πτήσης, Ώρα Άφιξης, Τηλέφωνο Επικοινωνίας του Πελάτη, Προορισμό (Ξενοδοχείο- Σπίτι) καθώς και ένα τηλέφωνο Επικοινωνίας Προορισμού. Η επιβεβαίωση της κράτησης θα είναι το ¨εισητήριο ¨του πελάτη όπου θα εκτυπώνεται και θα παρουσιάζεται στον οδηγό πρίν αρχίσει η επιβίβασή του στο Ταξί. Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να ελέγξει όλα τα στοιχεία της κράτησης ότι είναι όλα σωστά και ότι ανταποκρίνονται στα στοιχεία της κράτησης του. Οποιοδήποτε λάθος πρέπει να αναφέρεται σε μορφή e-mail πρίν πραγματοποιηθεί η μεταφορά του πελάτη. Η εταιρία δεν φέρει ουδεμία ευθύνη μετά την κράτηση.
Όλες οι κρατήσεις να σημειωθούν ότι αφορούν προσωπικές κρατήσεις μόνο.
Σε περίπτωση που ο πελάτης για κάποιους προσωπικούς λόγους αναγκαστεί να ακυρώσει μία κράτηση ,τότε η εταιρεία δίνει το δικαίωμα στον πελάτη να ακυρώσει μία κράτηση εντελώς δωρεάν εάν αυτή είναι μέσα στο επιτρεπόμενο όριο των 7 ημερών πριν την προγραμματισμένη άφιξη, χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση εκτός των 5€ εάν η κράτηση έχει πληρωθεί μέσω Paypal,Credit Card ή Viva Payments.
Σε περίπτωση που μία κράτηση γίνει τηλεφωνικώς τότε η εταιρία θεωρεί ότι ο πελάτης γνωρίζει και αποδέχεται όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις της εταιρείας.
Να σημειωθεί ότι προκειμένου η εταιρεία να είναι κατοχυρωμένη καταγράφει κάθε είδους τηλεφωνική συνομιλία.
Στην περίπτωση ακύρωσης μίας κράτησης η εταιρεία εκδίδει ένα αποδεικτικό ακύρωσης. Είναι υποχρέωση του πελάτη να ενημερώσει την εταιρεία σε περίπτωση που δεν έλαβε επιβεβαίωση ακύρωσης. Υπάρχει περίπτωση η εταιρεία να μην έχει λάβει κάποιο σχετικό e-mail. Η εταιρία transfer4uτότε διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε κανονική χρέωση του πελάτη εφόσον θεωρεί την συγκεκριμένη κράτηση υπαρκτή .
Όλοι οι επιβάτες περιορίζονται στο να ταξιδεύουν με μια βαλίτσα ή αποσκευή. Η εταιρία transfer4u έχει το δικαίωμα να χρεώσει επιπλέον τον πελάτη σε περίπτωση που έχει παραπάνω βαλίτσες ή εξοπλισμό για τον οποίο δεν έχει ενημερώσει κατά την κράτησή του.
Παρόλα αυτά η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που προκύψουν προβλήματα ή καταστάσεις που είναι πέραν του ελέγχου της εταιρείας όπως: Καθυστέρηση της κυκλοφορίας π.χ. αυτοκινητιστικού δυστυχήματος,Απαγόρευση διέλευσης κυκλοφορίας,Ακραία καιρικά φαινόμενα.Βανδαλισμοί ή τρομοκρατικές επιθέσεις. Η transfer4u εξασφαλίζει το απόρρητο των πληροφοριών που αφορούν σε μετακινήσεις πελατών και σε καμία περίπτωση δεν μοιράζεται τα προσωπικά σας δεδομένα με τρίτους. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγουμε από την μεταξύ μας επαγγελματική σχέση χρησιμοποιούνται μόνο για να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας προς εσάς. Σε περίπτωση διαφωνίας σας, ή παραβίασης όποιου όρου, η εξουσιοδότησή σας να χρησιμοποιείται την παρούσα ιστοσελίδα (και τους υπηρεσίες της) αίρεται αυτομάτως.
Παρακαλώ έχετε συνεχώς υπόψιν ότι χρησιμοποιώντας τις παρούσες ιστοσελίδες και / ή πραγματοποιώντας κρατήσεις μέσω αυτής, αποδέχεστε συνεχώς ανεπιφύλακτα αφενός τους παρόντες όρους χρήσης αλλά και τους όρους χρήσης του κυρίως προμηθευτή της όποιας υπηρεσίας ή όποιου προϊόντος.
Ευθύνη Πελάτη
Ο Πελάτης χρησιμοποιεί το Ηλεκτρονικό Κατάστημα με δική του ευθύνη, σύμφωνα με τους παρόντες Όρους Χρήσης και τις εκάστοτε οδηγίες της Εταιρείας, που αναρτώνται στις ιστοσελίδες του διαδικτυακού τόπου, αποκλειστικά και μόνο για τους σκοπούς που αναφέρονται στο άρθρο 2 των παρόντων Όρων Χρήσης. Οποιαδήποτε άλλη χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, απαγορεύεται. Ο Πελάτης υποχρεούται, ιδίως, να απέχει από χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος με σκοπό:
α) Τη συλλογή, επεξεργασία ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων Πελατών του ΗλεκτρονικούΚαταστήματος.
β) Την αποστολή με email, τη δημοσίευση ή την εν γένει μετάδοση με οποιονδήποτε τρόπο υλικού που είναι παράνομο και παραβιάζει δικαιώματα τρίτων.
Ο Πελάτης για την πληρωμή των Προϊόντων υποχρεούται να χρησιμοποιεί αποκλειστικά και μόνο κάρτα, η οποία έχει εκδοθεί στο όνομά του. Η Εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει σε αντίθετη περίπτωση.
Ο Πελάτης υποχρεούται να έχει εγκαταστήσει στον ηλεκτρονικό του υπολογιστή τις τελευταίες ενημερωμένες εκδόσεις προγραμμάτων, λειτουργικών συστημάτων και εκδόσεις αντιβιοτικών προγραμμάτων και συναφών προγραμμάτων προστασίας δεδομένων και ηλεκτρονικών υπολογιστών (antivirus programs, antispywear, firewalls κ.λπ.).
Ο Πελάτης ευθύνεται για οποιαδήποτε ζημία υποστεί η Εταιρεία, η οποία οφείλεται σε πράξεις ή παραλείψεις τους, καθώς και σε οποιαδήποτε παράνομη, αντισυμβατική ή/και αθέμιτη ενέργειά του κατά τη χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος.
Ο Πελάτης ευθύνεται για την επιλογή του προϊόντος και την καταλληλότητα του για τους σκοπούς του.
Η πρόσβαση του Χρήστη και του Πελάτη στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα, η πλοήγησή του σε αυτό, η χρήση του Περιεχομένου του και η αποστολή παραγγελιών για την αγορά προϊόντων μέσω αυτού είναι άνευ χρέωσης. Εντούτοις, ο Χρήστης και ο Πελάτης επιβαρύνονται με τη δαπάνη σύνδεσής τους με το Διαδίκτυο.
Για να προκύψει μια κράτηση, ο ενδιαφερόμενος οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους παρακάτω όρους και τις προϋποθέσεις της εταιριας μας(Transfer4u Υπηρεσιες Ταξι,Τζιγκουνακης Μαρκος,Πελοποννησου 211 Κορυδαλλος,Τ.Κ 18122 Πειραιας Τηλ.2105450714)τους οποίους και αποδέχεται συμπληρώνοντας το αντίστοιχο πεδίο πρίν την ολοκλήρωση της κράτησης.
Το γραφείο έχει το δικαίωμα να αλλάξει κάτι από τους παρακάτω όρους χωρίς προειδοποίηση. Οι πελάτες μπορεί να ενημερώνονται για τυχόν αλλαγές μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Παροχή Υπηρεσιών Προμίσθωσης
Η εταιριας μας παρέχει υπηρεσίες με την διαδικασία της προμίσθωσης. Για να μπορέσετε να βάλετε σε λειτουργία το σύστημα προμίσθωσης υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών ή ασυνόδευτων θα πρέπει να μας αποστείλετε αίτημα με το είδος μεταφοράς που επιθυμείτε. Το αίτημα θα αναλυθεί, θα αξιολογηθεί και θα λάβετε απάντηση με πληροφορίες που αφορούν στο αίτημά σας. Για να ολοκληρωθεί η προμίσθωση θα πρέπει να επιβεβαιώσετε όλα όσα αναφέρονται στην μεταξύ μας επικοινωνία. Με την επιβεβαίωση θεωρείται έγκυρη η προμίσθωση και αποδέχεστε τους όρους χρήσης , κόστος, τρόπο πληρωμής, έγκυρα στοιχεία επιβίβασης κ.τ.λ. Επίσης, δεν μπορεί να θεωρηθεί επίσημη η προμίσθωση αν η εταιριας μας δεν έχει επιβεβαιώσει την κράτηση.
Σημείο και Ώρα Επιβίβασης και Αποβίβασης
Τα σημεία επιβίβασης και αποβίβασης γνωστοποιούνται στην εταιριας μας από εσάς κατά την διαδικασία της προμίσθωσης και θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί στην συμπλήρωση των στοιχείων. Για την ομαλή διεξαγωγή των δρομολογίων βεβαιωθείτε πως ή ώρα παραλαβής, σας επιτρέπει με άνεση να μεταφερθείτε από το σημείο επιβίβασης προς το σημείο αποβίβασης χωρίς δυσάρεστες συνέπειες π.χ. να χάσετε το αεροπλάνο ή το καράβι. Αν έχετε απορίες με το σημείο και την ώρα επιβίβασης συμβουλευτείτε την εταιριας μας και τηρείτε πιστά τις συμβουλές της. Σε οποιαδήποτε περίπτωση αλλαγής στοιχείων π.χ. αλλαγή πτήσης και ώρα άφιξης, θα πρέπει να μάς γνωστοποιήσετε άμεσα την αλλαγή στα στοιχεία επικοινωνία που σας έχουμε χορηγήσει κατά την επιβεβαίωση της κράτησης για την αποφυγή λάθους ή έξτρα χρέωσης.
Χρόνος αναμονής Επιβίβασης
Όσον αφορά στα αεροδρόμια, τα λιμάνια και τους σταθμούς, υπάρχει ένας μέγιστος χρόνος αναμονής συγκεκριμένης ώρας μετά την προγραμματισμένη ώρα επιβίβασής σας. Η εταιριας μας έχει ορίσει μέγιστο χρόνο αναμονής την 1 ώρα. Σε περίπτωση που δεν εμφανιστείτε στο προκαθορισμένο σημείο με την πάροδο της 1 ώρας από την ώρα του ραντεβού, ο αντιπρόσωπος (οδηγός και όχημα) της εταιριας μας έχει το δικαίωμα να αποχωρήσει και να θεωρήσει άκυρη την προμίσθωση. Σε αυτήν την περίπτωση θα ισχύσει ή πολιτική ακύρωσης και η επιβολή προστίμου όπως αναφέρεται στους όρους χρήσης. Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο καθυστερήσετε να εμφανιστείτε π.χ. αν χάσατε την βαλίτσα σας και πρέπει να την δηλώσετε, θα πρέπει να με ενημερώσετε για να παραμείνουμε στο σημείο όσο χρόνο χρειαστεί. Σε αυτήν την περίπτωση θα ισχύσει η τιμολογιακή πολιτική έξτρα χρόνου.
Ατύχημα, Τραυματισμός ή Ασθένεια
Βεβαιωθείτε πριν το ταξίδι σας πως έχετε εξασφαλίσει ασφάλεια ατυχήματος ή ασθένειας από τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα. Για οποιοδήποτε ατύχημα ή τραυματισμό που προκλήθηκε από τρίτους η εταιριας μας Transfer4u δεν φέρει καμία ευθύνη. Το όχημα της εταιριας μας παρέχει ασφάλεια ατυχήματος μόνο όταν έχει προκληθεί από εμάς. Σε περίπτωση ασθένειας λόγω καιρού ή συνθηκών ο επιβάτης φέρει την ευθύνη να προφυλάξει τον εαυτό του. Επίσης, δεν φέρουμε ευθύνη σε περίπτωση ασθένειας λόγω κακής ποιότητας φαγητού, νερού, ποτού ή οτιδήποτε μπορεί να προκληθεί εξαιτίας της επίσκεψή σας σε εστιατόρια και καφετέριες κ.τ.λ.. Εμείς αν ενδιαφέρεστε σάς προτείνουμε σημεία πιθανά κατάλληλα για όλους αλλά δεν φέρουμε την ευθύνη για την επιλογή σας.
Ο πελάτης θα μπορεί να πληρώνει την κράτηση με διάφορους τρόπους όπως: Cash, Paypal, Credit Card,Viva Payments που είναι οι διαθέσιμες υπηρεσίες πληρωμής. Σε περίπτωση πληρωμής μέσω Paypal – Credit Card ή Viva Payments η οποία ακυρωθεί γίνετε κράτησει 5€ για έξοδα τραπέζης.
Στην περίπτωση που η κράτηση επιλέγεται να πληρωθεί με μετρητά, απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο αριθμός τηλεφώνου. Το γραφείο 2 ημέρες πρίν επιβεβαιώνει την κράτηση τηλεφωνικά με τον πελάτη. Για δική μας και δική σας ασφάλεια όλες οι τηλεφωνικές συνδιαλέξεις καταγράφονται. Εάν δεν ανταποκριθεί ο πελάτης στην τηλεφωνική επικοινωνία τότε η κράτηση θεωρείται αυτομάτως άκυρη και δεν γίνεται χρέωση.
Για τις υπόλοιπες επιλογές πληρωμής , ο πελάτης θα μπορεί να ενημερώνεται από τους όρους και τις προϋποθέσεις της εκάστοτε εταιρείας πληρωμής.
Σε περίπτωση που για κάποιο λόγο προκύψει αλλαγή-ακύρωση πάνω στην υπάρχουσα κράτηση, τότε ο πελάτης ενημερώνει με e-mail τουλάχιστον 2 ημέρες πριν την προγραμματισμένη άφιξη. Διαφορετικά χάνει την προκαταβολή ή και το σύνολο των χτημάτων που έχει δώσει.
Αποζημιώσεις
Η-εταιρεία-μας«ΤΖΙΓΚΟΥΝΑΚΗΣ-ΜΑΡΚΟΣ-ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ-ΤΑΞΙ-TRANSFER4U.»Οδός-Πελοποννήσου-211-Κορυδαλλός, ΤΚ 18122, Πειραιάς, Ελλάδα-ΤΗΛ¨6972692120-mail:transfer4u@ymail.com σε καμία περίπτωση δεν αποζημιώνει ποσά που υπερβαίνουν το ποσό που έχει πληρώσει ο πελάτης στην εταιρία. Στην ασυνήθιστη περίπτωση που η εταιρία δεν κατορθώσει να πραγματοποιήσει τη μεταφορά που έχει πληρώσει ο πελάτης, τότε ο πελάτης μπορεί να διεκδικήσει αποζημίωση που δεν θα υπερβαίνει το χρηματικό ποσό που έχει καταβάλει στην εταιρία για την εν λόγω μεταφορά.
Σημείωση: Για όλους τους προορισμούς για τους οποίους παρέχονται υπηρεσίες μεταφοράς από την εταιρία, οι οδηγοί διατηρούν το δικαίωμα άρνησης της μεταφοράς προς τον πελάτη στην περίπτωση που ο πελάτης είναι μεθυσμένος, έχει επιθετική ή προσβλητική προς τον οδηγό συμπεριφορά. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν θα υπάρξει αποζημίωση στον πελάτη. Σε περιπτώσεις πρόκλησης ζημιών από τον πελάτη η transfer4u διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε διώξεις, καθώς και να ζητήσει την αποζημίωση των όποιων ζημιών.
Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα σας για υπαναχώρηση εντός 14 ημερολογιακών ημερών, χωρίς να μας γνωστοποιήσετε το λόγο για τον οποίο προχωρήσατε σε μία τέτοια κίνηση. θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε και εγγράφως στην εταιρεία μας«ΤΖΙΓΚΟΥΝΑΚΗΣ ΜΑΡΚΟΣ-ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ-ΤΑΞΙ-TRANSFER4U.»Οδός-Πελοποννήσου-211-Κορυδαλλός, ΤΚ 18122, Πειραιάς, Ελλάδα-ΤΗΛ¨6972692120-mail:transfer4u@ymail.com με το συνημμένο έντυπο υπόδειγμα ή άλλη σαφή δήλωση (π.χ. ταχυδρομική επιστολή, φαξ ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).Υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβετε έγγραφη έγκριση επιστροφής από την εταιρεία μας.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την υπαναχώρηση είναι να εκτυπωθεί το ειδικό έντυπο υπαναχώρησης που βρίσκεται διαθέσιμο στην σχετική προδιατυπωμένη φόρμα που θα βρείτε αναρτημένη στην πιο πάνω παράγραφο να συμπληρωθεί και να αποσταλεί στην Εταιρεία μαζί με την απόδειξη αγοράς του Προϊόντος.
Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
στις συμβάσεις των οποίων η εκτέλεση έχει ολοκληρωθεί πλήρως και από τα δύο μέρη με ρητή αίτηση του καταναλωτή προτού ασκήσει ο καταναλωτής το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Πληρωμή για υπηρεσία που έχει παρασχεθεί πριν από την υπαναχώρηση
α) Η εκπλήρωση της σύμβασης χρηματοοικονομικών υπηρεσιών από απόσταση αρχίζει μόνο μετά από γραπτή δήλωση του καταναλωτή, με την οποία παρέχεται η σχετική συναίνεσή του.
β) Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης που του αναγνωρίζεται , υποχρεούται να πληρώσει, το συντομότερο δυνατόν, μόνο για τη χρηματοοικονομική υπηρεσία που του έχει όντως παράσχει ο προμηθευτής σύμφωνα με τη σύμβαση εξ αποστάσεως. Το πληρωτέο ποσό δεν μπορεί:
να υπερβαίνει ποσό ανάλογο με την έκταση της υπηρεσίας που ήδη παρασχέθηκε, σε σχέση με το σύνολο των παροχών που προβλέπει η σύμβαση εξ αποστάσεως.
σε καμία περίπτωση να είναι τέτοιο που να μπορεί να εκληφθεί ως ποινή.
γ) Ο προμηθευτής δεν μπορεί να απαιτήσει από τον καταναλωτή να καταβάλει οποιοδήποτε ποσό εκτός εάν μπορεί να αποδείξει ότι ο καταναλωτής είχε δεόντως ενημερωθεί για το πληρωτέο ποσό.Ο προμηθευτής, όμως, δεν μπορεί, σε καμία περίπτωση, να απαιτήσει την πληρωμή αυτή, εάν έχει αρχίσει να εκτελεί τη σύμβαση πριν από την εκπνοή της προθεσμίας υπαναχώρησης, που ορίζεται στην περίπτωση α’ , χωρίς προηγούμενη σχετική γραπτή δήλωση του καταναλωτή.
δ) Ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει στον καταναλωτή, το ταχύτερο δυνατόν και το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών, οποιοδήποτε ποσό έχει λάβει από αυτόν σύμφωνα με την σύμβαση χρηματοοικονομικών υπηρεσιών από απόσταση, με εξαίρεση το ποσό που αναφέρεται στην περίπτωση β’. Η προθεσμία αρχίζει από την ημέρα που ο προμηθευτής λάβει τη δήλωση υπαναχώρησης.
«Εάν εσείς ζητήσατε να ξεκινήσει η παροχή υπηρεσιών στη διάρκεια της προθεσμίας υπαναχώρησης, υποχρεούστε να μας καταβάλετε, σε σύγκριση με την πλήρη κάλυψη της σύμβασης, ποσόν που αναλογεί στα όσα σας παρέσχαμε μέχρι να μας δηλώσετε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση.».
Πληρωμή με κάρτα
Με την επιφύλαξη της παραγράφου 3 του άρθρου 4 της υπ’ αριθμ. Ζ1- 178/13.2.2001 Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 255 Β'), σε περίπτωση που γίνει χρήση κάρτας, κατά την έννοια των διατάξεων της απόφασης αυτής, στο πλαίσιο σύμβασης χρηματοοικονομικών υπηρεσιών από απόσταση, χωρίς την συναίνεση του καταναλωτή ή με δόλιο τρόπο ή από πρόσωπο που δεν ενεργεί ούτε μπορεί να θεωρηθεί ότι ενεργεί ως αντιπρόσωπος του κατόχου της κάρτας, η σύμβαση είναι αυτοδικαίως άκυρη και τα ποσά που έχουν καταβληθεί επιστρέφονται έντοκα στον καταναλωτή.
Προκειμένου το γραφείο να προσφέρει σωστά τις υπηρεσίες του οφείλει να γνωρίζει τον ακριβή αριθμό αποσκευών ή /και άλλων αποσκευών ειδικών διαστάσεων όπως παιδικό καρότσι μεγάλων διαστάσεων ή ειδικός εξοπλισμός –hobby ή αναπηρικό όχημα το οποίο πρέπει να ενημερώσουν με την κράτηση της διαδρομής.
Σε κρατήσεις που ο αριθμός ατόμων είναι μεγάλος τότε αυτομάτως υπάρχει περιορισμός αποσκευών και το γραφείο υπολογίζει μια βαλίτσα κανονικού μεγέθους για κάθε επιβαίνοντα.
Η εταιρια Transfer4u οφείλει να ενημερώσει ότι όλα τα οχήματα του στόλου είναι καινούργια τελευταία μοντέλα, με κλιματισμό, ζώνες ασφαλείας , τηρούν όλους τους κανόνες συντήρησης και πληρούν Ευρωπαϊκών προδιαγραφών.
Οι συνεργάτες μας είναι όλοι Έλληνες επαγγελματίες πιστοποιημένοι οδηγοί με πολυετή πείρα και είναι δεσμευμένοι στο να προσφέρουν υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών.
Κύριο μέλημά μας είναι η Φροντίδα, η Ακρίβεια, η Ασφάλεια και η Άνεση του Πελάτη.
Κάθε φορά που κάποιος κάνει μια κράτηση θα λαμβάνει και ένα χαρτί (συνήθως μέσω mail )που θα επιβεβαιώνεται η κράτηση και θα περιλαμβάνει όλες τις λεπτομέρειες. Αυτό θα είναι απαραίτητο κατα την επιβίβαση του πελάτη στο Ταξί. Κανένας πελάτης δεν θα μπορεί να επιβιβαστεί στο όχημα εάν δεν έχει μαζί του το αποδεικτικό της κράτησής του.
Υπάρχει περίπτωση να γίνει αλλαγή της κράτησης ως προς τον Τύπο ή το μοντέλο του Οχήματος προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες της εταιρείας.
Όλοι οι πελάτες μας είναι πλήρως ασφαλισμένοι κατά την διάρκεια της διαδρομής και είναι δική μας ευθύνη να εξυπηρετήσουμε χωρίς καθυστέρηση τον πελάτη σε περίπτωση που προκύψει κάποιο ατύχημα ή βλάβη) στο αυτοκίνητο κατά την διάρκεια της διαδρομής.
Απαγορεύεται αυστηρά η χρήση και η μεταφορά εντός του οχήματος σε ότι αφορά αλκοόλ, κάπνισμα , χρήση ναρκωτικών ουσιών κ.λ.π.
Ο οδηγός έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την κράτηση σε περίπτωση που αντιληφθεί ότι οι πελάτες είναι υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών ουσιών ή η συμπεριφορά τους πρόκειται να δημιουργήσει προβλήματα ή είναι απειλή για την ασφάλεια του οδηγού ή προς τους άλλους επιβαίνοντες.
Στην περίπτωση που υπάρχει καθυστέρηση μιας πτήσης η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να περιμένει.
Απαραίτητα στοιχεία σε μία κράτηση προκειμένου να θεωρηθεί πλήρης είναι η αναφορά των παρακάτω στοιχείων: Όνομα, Επώνυμο πελάτη, Αριθμός Πτήσης, Ώρα Άφιξης, Τηλέφωνο Επικοινωνίας του Πελάτη, Προορισμό (Ξενοδοχείο- Σπίτι) καθώς και ένα τηλέφωνο Επικοινωνίας Προορισμού. Η επιβεβαίωση της κράτησης θα είναι το ¨εισητήριο ¨του πελάτη όπου θα εκτυπώνεται και θα παρουσιάζεται στον οδηγό πρίν αρχίσει η επιβίβασή του στο Ταξί. Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να ελέγξει όλα τα στοιχεία της κράτησης ότι είναι όλα σωστά και ότι ανταποκρίνονται στα στοιχεία της κράτησης του. Οποιοδήποτε λάθος πρέπει να αναφέρεται σε μορφή e-mail πρίν πραγματοποιηθεί η μεταφορά του πελάτη. Η εταιρία δεν φέρει ουδεμία ευθύνη μετά την κράτηση.
Όλες οι κρατήσεις να σημειωθούν ότι αφορούν προσωπικές κρατήσεις μόνο.
Σε περίπτωση που ο πελάτης για κάποιους προσωπικούς λόγους αναγκαστεί να ακυρώσει μία κράτηση ,τότε η εταιρεία δίνει το δικαίωμα στον πελάτη να ακυρώσει μία κράτηση εντελώς δωρεάν εάν αυτή είναι μέσα στο επιτρεπόμενο όριο των 7 ημερών πριν την προγραμματισμένη άφιξη, χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση εκτός των 5€ εάν η κράτηση έχει πληρωθεί μέσω Paypal,Credit Card ή Viva Payments.
Σε περίπτωση που μία κράτηση γίνει τηλεφωνικώς τότε η εταιρία θεωρεί ότι ο πελάτης γνωρίζει και αποδέχεται όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις της εταιρείας.
Να σημειωθεί ότι προκειμένου η εταιρεία να είναι κατοχυρωμένη καταγράφει κάθε είδους τηλεφωνική συνομιλία.
Στην περίπτωση ακύρωσης μίας κράτησης η εταιρεία εκδίδει ένα αποδεικτικό ακύρωσης. Είναι υποχρέωση του πελάτη να ενημερώσει την εταιρεία σε περίπτωση που δεν έλαβε επιβεβαίωση ακύρωσης. Υπάρχει περίπτωση η εταιρεία να μην έχει λάβει κάποιο σχετικό e-mail. Η εταιρία transfer4uτότε διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε κανονική χρέωση του πελάτη εφόσον θεωρεί την συγκεκριμένη κράτηση υπαρκτή .
Όλοι οι επιβάτες περιορίζονται στο να ταξιδεύουν με μια βαλίτσα ή αποσκευή. Η εταιρία transfer4u έχει το δικαίωμα να χρεώσει επιπλέον τον πελάτη σε περίπτωση που έχει παραπάνω βαλίτσες ή εξοπλισμό για τον οποίο δεν έχει ενημερώσει κατά την κράτησή του.
Παρόλα αυτά η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που προκύψουν προβλήματα ή καταστάσεις που είναι πέραν του ελέγχου της εταιρείας όπως: Καθυστέρηση της κυκλοφορίας π.χ. αυτοκινητιστικού δυστυχήματος,Απαγόρευση διέλευσης κυκλοφορίας,Ακραία καιρικά φαινόμενα.Βανδαλισμοί ή τρομοκρατικές επιθέσεις. Η transfer4u εξασφαλίζει το απόρρητο των πληροφοριών που αφορούν σε μετακινήσεις πελατών και σε καμία περίπτωση δεν μοιράζεται τα προσωπικά σας δεδομένα με τρίτους. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγουμε από την μεταξύ μας επαγγελματική σχέση χρησιμοποιούνται μόνο για να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας προς εσάς. Σε περίπτωση διαφωνίας σας, ή παραβίασης όποιου όρου, η εξουσιοδότησή σας να χρησιμοποιείται την παρούσα ιστοσελίδα (και τους υπηρεσίες της) αίρεται αυτομάτως.
Παρακαλώ έχετε συνεχώς υπόψιν ότι χρησιμοποιώντας τις παρούσες ιστοσελίδες και / ή πραγματοποιώντας κρατήσεις μέσω αυτής, αποδέχεστε συνεχώς ανεπιφύλακτα αφενός τους παρόντες όρους χρήσης αλλά και τους όρους χρήσης του κυρίως προμηθευτή της όποιας υπηρεσίας ή όποιου προϊόντος.
Ευθύνη Πελάτη
Ο Πελάτης χρησιμοποιεί το Ηλεκτρονικό Κατάστημα με δική του ευθύνη, σύμφωνα με τους παρόντες Όρους Χρήσης και τις εκάστοτε οδηγίες της Εταιρείας, που αναρτώνται στις ιστοσελίδες του διαδικτυακού τόπου, αποκλειστικά και μόνο για τους σκοπούς που αναφέρονται στο άρθρο 2 των παρόντων Όρων Χρήσης. Οποιαδήποτε άλλη χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, απαγορεύεται. Ο Πελάτης υποχρεούται, ιδίως, να απέχει από χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος με σκοπό:
α) Τη συλλογή, επεξεργασία ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων Πελατών του ΗλεκτρονικούΚαταστήματος.
β) Την αποστολή με email, τη δημοσίευση ή την εν γένει μετάδοση με οποιονδήποτε τρόπο υλικού που είναι παράνομο και παραβιάζει δικαιώματα τρίτων.
Ο Πελάτης για την πληρωμή των Προϊόντων υποχρεούται να χρησιμοποιεί αποκλειστικά και μόνο κάρτα, η οποία έχει εκδοθεί στο όνομά του. Η Εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει σε αντίθετη περίπτωση.
Ο Πελάτης υποχρεούται να έχει εγκαταστήσει στον ηλεκτρονικό του υπολογιστή τις τελευταίες ενημερωμένες εκδόσεις προγραμμάτων, λειτουργικών συστημάτων και εκδόσεις αντιβιοτικών προγραμμάτων και συναφών προγραμμάτων προστασίας δεδομένων και ηλεκτρονικών υπολογιστών (antivirus programs, antispywear, firewalls κ.λπ.).
Ο Πελάτης ευθύνεται για οποιαδήποτε ζημία υποστεί η Εταιρεία, η οποία οφείλεται σε πράξεις ή παραλείψεις τους, καθώς και σε οποιαδήποτε παράνομη, αντισυμβατική ή/και αθέμιτη ενέργειά του κατά τη χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος.
Ο Πελάτης ευθύνεται για την επιλογή του προϊόντος και την καταλληλότητα του για τους σκοπούς του.
Η πρόσβαση του Χρήστη και του Πελάτη στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα, η πλοήγησή του σε αυτό, η χρήση του Περιεχομένου του και η αποστολή παραγγελιών για την αγορά προϊόντων μέσω αυτού είναι άνευ χρέωσης. Εντούτοις, ο Χρήστης και ο Πελάτης επιβαρύνονται με τη δαπάνη σύνδεσής τους με το Διαδίκτυο.